ОРТА ЖАСТАҒЫ ӘЙЕЛДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПАЛЬТО-АССОРТИМЕНТ ТОБЫНЫҢ ТҰТЫНУШЫЛАР НАРЫҒЫН ЗЕРТТЕУ
DOI:
https://doi.org/10.55956/HQHT3557Тірек сөздер:
костюм дизайны, жоғарғы ассортимент, пальто-ассортимент тобы, киімдегі декор, орташа жас тобы, коллекцияАңдатпа
Бұл мақалада пальто-ассортимент тобына сұраныс пен ұсыныс арасындағы сәйкестікті анықтау мақсатында Шымкент қаласындағы орта жастағы әйелдер арасында жүргізілген зерттеу нәтижелері келтірілген. Олардың сән қалаулары мен үміттерін зерттей отырып, орта жас тобына ерекше назар аударылады. Деректерді жинау еңбекке қабілетті жастағы әйелдерге бағытталған анкетамен сауалнама әдістемесінің көмегімен жүзеге асырылды. Сауалнама барысында сыртқы киімнің ең қолайлы ассортименті анықталды және төрт бағыт бойынша ассортиментке салыстырмалы талдау жүргізілді: өнім түрі, силуэт, пішіні мен ұзындығы, құрылымдық және сәндік элементтер мен әрлеу. Пальто-ассортимент тобының тартымдылығы мен функционалдығына әсер ететін сәндік әрлеуді қолданудың маңыздылығы анықталды. Зерттеу нәтижесінде инновациялық дизайн шешімдері мен тұтынушылардың қалауын біріктіретін орта жастағы сыртқы киім нарығының заманауи талаптарын көрсететін жинақ әзірленді.